Comunicat de la regidoria d’esports

Comunicat inici obra zona esportiva

Des de la regidoria d’esports ens han passat un mail, el qual copiem tal qual, doncs creiem que ens afecta a tots els usuaris de la zona esportiva:

Benvolguts/des,

Des de la Regidoria d’Esports us informem que després de signar-se l’acta de replantejament i inici de les obres del Projecte d’endegament del canal i adequació de la zona esportiva, es tancarà progressivament el recinte d’obra a partir d’aquest dimecres 22 de gener. Això implicarà que en pocs dies l’únic accés a la zona esportiva, tant per vianants com per vehicles, serà l’entrada entre el canal i el pont que hi ha per accedir a les pistes de tennis. Us adjuntem el plànol amb les rutes d’accés previstes perquè el pugueu consultar.

A més, des de la Policia Local s’aconsella que totes les persones usuàries que resideixen al municipi facin el desplaçament a la zona esportiva a peu, ja que la zona d’estacionament de vehicles quedarà afectada per les obres i es delimitarà l’aforament de vehicles.

Per últim, demanar-vos que traslladeu aquesta informació a totes les sòcies i socis de la vostra entitat i comunicar-vos que qualsevol modificació o novetat serà publicada a través de les xarxes socials i web municipal. Així mateix, informar-vos que qualsevol dubte o aclariment que tingueu sobre les afectacions de les obres de la zona esportiva, podeu posar-vos en contacte amb l’àrea de Serveis Territorials a través de l’adreça de correu electrònic sjvt.srvterritorial@santjoanvilatorrada.cat perquè us donin resposta.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració i us demanem disculpes per les molèsties que us puguem ocasionar.

Rutes d’acces